عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست جابجایی ستون برق در خیابان فداییان اسلام‌ مشهد + پاسخ
سرخط خبرها

سخنگوی شورای شهر مشهد: اسامی مطرح شده برای سمت شهردار مشهد واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۵۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
سخنگوی شورای شهر مشهد: اسامی مطرح شده برای سمت شهردار مشهد واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم
سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: قرار بر این بود که اسامی اشخاصی که برای سمت شهردار مشهد اعلام می‌شوند رسانه‌ای نشود، اما اکنون که رسانه‌ای شده نمی‌توانیم تکذیب کنیم. 

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص اسامی مطرح شده برای شهرداری مشهد اظهار کرد: قرار بر این بود که اسامی اشخاصی که مشخص می‌شوند رسانه‌ای نشود، زیرا هر کدام از این افراد از نظر اعضا توانمندی و شایستگی لازم را به عنوان شهردار مشهد دارند، اما شاید آن فرد تمایلی به این موضوع نداشته باشد.

وی افزود: ما هنوز از این افراد دعوت نکرده و با آن‌ها گفتگو نکرده‌ایم تا ببینیم چه برنامه‌ای دارند، شاید انصراف دهند، بنابراین قرار شد اسامی رسانه‌ای نشود، زیرا آبروی افراد مهم است. اسامی نباید از شورا خارج می‌شد، اما اکنون این اتفاق افتاده است.

نائب رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: اسامی مطرح شده واقعی است و نمی‌توانیم تکذیب کنیم. اکنون که رسانه‌ای و شک و شبهه‌ای ایجاد شده که آیا اسامی واقعی است یا خیر، اعلام می‌کنم واقعی است. اما نام برخی از افراد به عنوان گزینه‌های نهایی مطرح شده که این موضوع را تکذیب می‌کنیم. قطعا پرتکرارترین اسامی از ۳، ۴ نفر بیشتر نیست.

حاجی‌بگلو در خصوص گزینه‌های خود برای شهرداری مشهد گفت: گرینه‌های من آقایان اصغری، دلبری، فتح‌الهی، ناصحی و کاظمی هستند.

سخنگوی شورای شهر مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص تکرار نام کلایی از سوی برخی اعضا، عنوان کرد: نظر ۱۵ عضو قابل احترام است. شاید من با گزینه فردی مخالف و با فرد دیگری موافق باشم، اما نظر همه قابل احترام است. 

وی خاطرنشان کرد: فضای شورا آرام است و همه در حال بررسی هستند تا به گزینه‌ای برسند که در تعاملات و حوزه مدیریت شهرداری تغییراتی ایجاد کند. قرار است در جلسه بعدی اعضا به جمع‌بندی برسیم که مدل فرایند حضور این ۲۹ نفر را به چند نفر کاهش دهیم، البته شاید تعدادی منصرف شوند. بعد از آن تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

نائب رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: نگاه شورای ششم مشخص بوده و قطعا گرایش سیاسی برای ما ملاک است. فردی که قرار است به عنوان شهردار انتخاب شود قطعا باید مدیر اجرایی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->